HomeDienstenCall Tracking

CALL TRACKING

Meer inzicht in telefonische conversies

Call Tracking

Tegenwoordig beschikken we over geweldige tools waarmee je op allerlei manieren kostbare kennis op kunt doen over je doelgroep, conversies en nog veel meer. Deze informatie is natuurlijk zeer waardevol voor jouw organisatie en zeer waarschijnlijk zal de focus liggen op de online conversies, dat begrijpen we. Toch is het belangrijk om verder te kijken, denk bijvoorbeeld aan alle telefoongespreken die je binnen krijgt. Potentiële klanten nemen nog heel vaak telefonisch contact op met vragen en opmerkingen. Wil je meer inzicht in de conversies die via de telefoon binnen komen? Dan is call tracking zeker iets voor jou! Met call tracking kun je de telefonische respons op online en offline campagnes meten. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in hoeveel waardevolle interacties je campagnes hebben opgeleverd.

Onze diensten Gratis 60-min advies

Voordelen van call tracking

Met call tracking kun je jezelf dus meer inzicht geven in de telefonische respons op online en offline campagnes. Als je ervoor zorgt dat je hieruit een compleet overzicht genereert kun je ook de juiste strategische beslissingen nemen en hiermee voor jouw organisatie veel vragen beantwoorden en voordeel behalen op de concurrentie. Onder andere de volgende punten zijn een gevolg van een goed ingerichte call tracking campagne:

Inzicht in betaalde zoekwoorden die leiden tot telefonische conversies

Door de inzichten kun je overbodige kanalen afstoten

Inzicht in de kwaliteit van telefonische leads

Je weet welke kanalen conversies opleveren

Inzicht in de ROI van offline kanalen

Bekijk hier ook onze andere diensten. En lees ook ons artikel over call tracking in de kennisbank.

Onze werkwijze

Bij de aanpak die Epurple hanteert voor call tracking staat de klant centraal. Tijdens een uitgebreide kennismaking bespreken we de wensen en mogelijkheden op het gebied van call tracking voor jouw organisatie. Daarna formuleren we in overleg de doelstellingen en gaan we aan de slag om de meest relevante campagnes op te zetten. Met ons team van online marketing specialisten houden we je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en eventueel gesignaleerde kansen. Door het beschikbaar stellen van een persoonlijk aanspreekpunt bieden we jou altijd de mogelijkheid om te sparren over nieuwe ideeën. Ben je na het lezen van deze pagina enthousiast geworden over call tracking en wil je meer weten? Neem dan geheel vrijblijvend contact op meet een van onze online marketing specialisten. 

Vrijblijvende offerte

Sylvester de Vries

Sylvester | Sr. Online Consultant

“Samen meten we de telefonische respons op jouw campagnes”

Door meedenken met de klant heeft Epurple al meerdere keren bewezen altijd een stap voor te zijn op de concurrentie. Bij elke ontwikkeling op het gebied van call tracking en de algehele markt denkt Epurple verder. Door samen te werken en maximale inzet voor jouw project realiseren wij meer omzet uit een website. Graag kom ik, geheel vrijblijvend, met je in contact om te kijken hoe wij jou het beste kunnen helpen.

030 227 05 94

Geïnteresseerd in Call Tracking?

Meer over ons

We verwerven continue nieuwe inzichten en ideeën over online marketing. Zo analyseren wij data die wij verzamelen uit bijvoorbeeld Google Analytics, Google Adwords of Google Webmastertools. Deze data zetten wij om in duidelijke taal, zodat wij keer op keer passende strategieën kunnen ontwikkelen voor het optimaliseren van de website en het verbeteren van de advertentiecampagnes.

030 227 05 94Online Marketing bureau Epurple

Vrijblijvend adviesgesprek aanvragen:




TROTS TE MOGEN WERKEN MET

Trots om voor deze bedrijven te werken