img

Online strategie

Tegenwoordig zijn de mogelijkheden op het gebied van online marketing en alles wat daarbij hoort eindeloos. Het hebben van een goede online marketing strategie is hierdoor essentieel geworden.
  • Heldere aanpak per fase in het aankoopproces;
  • Duidelijke KPI's waarop je ons kunt afrekenen;
  • Houvast en richting in het doolhof van online kanalen.

Haal meer omzet uit je website

Onze specialisten helpen je graag verder met het realiseren van jouw doelstellingen.

Justin van den Bergh

Sr. SEA Specialist

“Als SEA specialist ben ik één van de 10 specialisten binnen Epurple die klaar staat om het maximale uit jouw website te halen! Door een mix van ervaring, kansen signaleren, het gebruik van de nieuwste tools en het analyseren van de juiste data is geen uitdaging te groot."

Justin in zoekwoorden:

“Stressbestendig, Duizendpoot, Koffie lover, Gadget gek, Ondernemen, Ambitie.”

Gratis website scan aanvragen

Ontvang direct een analyse met verbeterpunten om jouw website te optimaliseren!
Bericht verstuurd!
animationanimationanimation

Werkwijze

Bij de werkwijze die Epurple hanteert voor het opstellen van jouw online strategie staat de klant centraal en werken we samen aan jouw persoonlijke doelen en strategie. We houden je onder andere op de hoogte van de behaalde resultaten, gesignaleerde kansen en mogelijkheden en stellen een persoonlijk aanspreekpunt beschikbaar. Hierdoor is er altijd de mogelijkheid om te sparren over nieuwe ideeën en campagnes.

Het grote voordeel van het uitbesteden van jouw online strategie bij Epurple is dat wij in samenspraak met jou een strategie creëren die perfect aansluit op jouw unieke situatie. Daarnaast houden we ook rekening met de ambities, doelgroepen en verwachtingen van jouw organisatie. Zo werken we samen aan een heldere online strategie met meetbare resultaten.

  • Inzicht in return on investment (ROI);
  • Hogere acceptatie van online kanalen in jouw organisatie.

Keuzes maken en prioriteiten stellen

Als belangrijkste input voor het opstellen van jouw online strategie gebruiken wij datgene dat jij graag met je organisatie wilt bereiken en de wensen van de doelgroep. Als dit in kaart is gebracht volgt het proces van keuzes maken en prioriteiten stellen. De onderwerpen die we hier bekijken zijn onder andere:

Doelgroepbepaling
Doelstellingen in kaart brengen
Online activiteiten inzetten
Doorlopende optimalisatie
Meer leads genereren
Verbinden met klanten

Wat onze klanten zeggen

"Ervoor zorgen dat ons bedrijf minimaal op de eerste pagina van Google's zoekresultaten staat, is de allerbeste marketinginvestering die wij ooit hebben gedaan"
Hans van de Ven
Hans van de Ven
Algemeen Directeur Please

Online strategie aanvragen

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Bericht verzonden!

Blogartikelen