img

Feed Marketing

Met feed marketing zet je de productdatabase van jouw website door naar verschillende externe platformen en/of vergelijkingssites.
  • Extra winst uit je webshop of e-commerce website;
  • Automatisch doorvoeren van veranderingen in prijs en voorraad.

Haal meer omzet uit je website

Onze specialisten helpen je graag verder met het realiseren van jouw doelstellingen.

Justin van den Bergh

Head of PPC | Datage(e)k

Als Head of PPC heb ik de eer om de hele dag op Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Reddit, Pinterest, TikTok en Snapchat te zitten. Niet om de hele dag kattenfilmpjes te kijken (oké, soms dan), maar om na te gaan wat 96% van Nederland precies doet op die sociale netwerken. En natuurlijk hoe we deze doelgroep kunnen bereiken. Welke doelgroep zit op welk netwerk? Welke gegevens houdt ieder netwerk bij van haar gebruikers? Hoe kunnen we dit inzetten voor advertising doeleinden? En Wat kost het om een stukje van de gehele userbase te bereiken? Zo kunnen we klanten adviseren om de juiste kanalen te gebruiken in de online marketingstrategie. En oh ja, ik draag verder met trots de zelfbenoemde titel ‘Tafeltenniskoning’.

Justin in zoekwoorden:

“Stressbestendig, Duizendpoot, Koffie lover, Gadget gek, Ondernemen, Ambitie.”

Gratis website scan aanvragen

Ontvang direct een analyse met verbeterpunten om jouw website te optimaliseren!
animationanimationanimation

Werkwijze Feed Marketing

Verschillende platformen

Door de productdatabase van jouw webshop of e-commerce website door te zetten naar een extern platform of een vergelijkingssite is het mogelijk om real-time te adverteren. Je hoeft jouw productgerichte campagnes nu niet meer handmatig te beheren, dit scheelt je uiteraard enorm veel arbeidsuren.

Echter is het aanmaken van een dergelijke feed voor de externe platformen een kostbaar en complex proces. Elk platform hanteert namelijk zijn eigen specifieke eisen voor het aanleveren van een feed. Het is dus bijna niet mogelijk om de gemaakte feeds te hergebruiken voor andere kanalen. Om een goede feed aan te kunnen leveren is de juiste kennis vereist. Niet alleen van de platformen zelf, maar ook over de mogelijkheden van optimalisatie. De juiste feeds voor de juiste kanalen zorgen voor het beste resultaat. Epurple helpt je graag tijdens dit proces, zo gaan we samen voor het realiseren van de optimale feeds.

Als je ervoor kiest om samen met de specialisten van Epurple voor jouw organisatie relevante feeds te ontwikkelen, gaan we er samen een duurzaam proces van maken. Jouw wensen staan hierin centraal. Tijdens de uitgebreide kennismaking gaan we samen de wensen en mogelijkheden op het gebied van feed marketing in kaart brengen. Vervolgens werken we de doelstellingen die we samen willen bereiken uit. Tot slot stellen wij ook altijd een persoonlijk aanspreekpunt beschikbaar voor onze klanten. Zo heb jij altijd de mogelijkheid om te sparren over nieuwe ideeën en campagnes.

Wat onze klanten zeggen

"Ervoor zorgen dat ons bedrijf minimaal op de eerste pagina van Google's zoekresultaten staat, is de allerbeste marketinginvestering die wij ooit hebben gedaan"
Hans van de Ven
Hans van de Ven
Algemeen Directeur Please

Aan de slag met Feed Marketing?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Blogartikelen

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!