• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 0
  • %
Conversieratio boven target
  • 0
  • 1
  • 2
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • %
Kosten per conversie beter dan target
  • 0
  • 1
  • 2
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • .
  • 0
  • 0
  • 0
  • +
Weergaven per dag
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 0
Verschillende advertentie uitingen

Case: Annexum

Annexum

Annexum biedt vastgoed beleggingsfondsen voor particulieren. Bij Annexum heb je de mogelijkheid om vastgoed te beleggen in winkels, woningen, kantoren, supermarkten en nog veel meer.  Annexum belegt op transparante en innovatieve wijze in vastgoed en biedt beleggingsmogelijkheden die passen bij iedere situatie. Van investeren in de toekomst tot het bouwen van een oudedagsvoorziening. Annexum onderscheidt zich met een zo persoonlijk mogelijke dienstverlening en een uitgebreid netwerk in de vastgoedsector.

Hun missie is om op het gebied van moderne technologie een marktleider te worden binnen de branche. Veel nieuwe technologische ontwikkelingen maken het mogelijk om de dienstverlening aan de klant te verbeteren. Ze spannen zich in om met behulp van de nieuwste technologie de klant te blijven verrassen.

Klantvraag

Annexum heeft ons gevraagd een cross-mediale marketingstrategie op te stellen voor de pre-marketing campagne. Het ging om het onderwerp: beleggen in de supermarkten.

Strategie

Ten eerste is de customer journey strategie ingezet om de doelgroep via verschillende touchpoints in aanraking te laten komen met Annexum en het onderwerp beleggen in supermarkten in een spotlight te zetten. Annexum heeft zelf advertorials en radio reclames ingezet om het beleggen in supermarkten onder de aandacht te brengen. Wij hebben deze advertenties en radio spotjes extra onderbouwd met aanvullende campagnes via Google Display, Youtube en Facebook.

Wanneer geïnteresseerden doorklikken op de banner of op zoek gaan naar ‘beleggen in supermarkten’ komen ze terecht op de landingspagina van Beleggen in Supermarkten of op de home pagina van de Annexum website. Hier heeft de bezoeker de mogelijkheid om verschillende publicaties te downloaden waarin de achtergrond en ontwikkeling van beleggen in supermarktvastgoed toegelicht wordt. Door middel van de downloads kan er onder andere worden bijgehouden wie de publicatie gedownload heeft. Annexum kan hierdoor specifieke personen benaderen die mogelijk interesse hebben.

Epurple heeft:

  • Verschillende campagnes ingericht binnen Google Ads, Youtube en Facebook.
  • Beeldmateriaal ontwikkeld om de doelgroep te overtuigen.
  • Verschillende macro en micro call-to-actions toegevoegd op verschillende landingspagina’s.
  • Een dashboard opgesteld waarin alle resultaten overzichtelijk te zien zijn.

Resultaat

De eerste resultaten zijn erg positief! De kosten per download liggen na de eerste weken 25% onder het target. Over de resultaten op langere termijn kan op dit moment nog niets gezegd worden.

Meer over deze diensten?

Wat is zoekmachine optimalisatie? (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO) is het verhogen van het aantal gratis relevante bezoekers door hogere organische posities te behalen in zoekmachines. Bij zoekmachine optimalisatie zijn zowel de inhoud (teksten) van de website, de linksverwijzingen en de techniek achter de website van belang. Door deze aan te laten sluiten bij de richtlijnen en algoritmes van Google stijgt je website in de zoekresultaten en word je beter gevonden.

Lees meer!

Bezoekers omzetten naar conversies
Conversie optimalisatie is het verhogen van het aantal conversies op de website. In tegenstelling tot zoekmachine optimalisatie, wat leidt tot meer bezoekers, gaat conversie optimalisatie volledig in op de gebruikerservaring van de bezoekers op de website zelf. Waardoor haken bezoekers op je site af? Waarom vullen ze geen contactformulier in? Middels conversie optimalisatie onderzoekt Epurple de knelpunten en voorziet jou als klant met concrete adviezen om de website te verbeteren.

Lees meer!

Een goede website als basis voor resultaat
Iedere ondernemer is op zoek naar resultaat. In de zoektocht naar dat resultaat is een goede website onmisbaar geworden. Daarom biedt Epurple aan om de webdevelopment, oftewel het maken van de website voor jouw organisatie, over te nemen. Door de webdevelopment van jouw website uit te besteden aan Epurple werken we samen aan een website die meer oplevert dan dat deze kost, een website die zorgt voor het resultaat dat jij voor ogen hebt!

Lees meer!

Wat is Google Analytics?
Google Analytics is een uitgebreide tool die het mogelijk maakt de manier waarop bezoekers gebruik maken van jouw website te analyseren. Waardevolle statistieken zijn bijvoorbeeld: sessies, paginaweergaven, pagina’s per sessie, gemiddelde sessieduur, bounce-percentage en het percentage nieuwe sessies.

Lees meer!

Wil je dit ook? Kom vrijblijvend met ons in contact!




Vrijblijvend adviesgesprek?

Ontvang vrijblijvend advies van de beste specialisten over jouw online mogelijkheden en kansen.

Meer over ons

We verwerven continue nieuwe inzichten en ideeën over online marketing. Zo analyseren wij data die wij verzamelen uit bijvoorbeeld Google Analytics, Google Adwords of Google Webmastertools. Deze data zetten wij om in duidelijke taal, zodat wij keer op keer passende strategieën kunnen ontwikkelen voor het optimaliseren van de website en het verbeteren van de advertentiecampagnes.

030 227 05 94Online Marketing bureau Epurple

We maken graag vrijblijvend kennis met je