Case Zelfstandigen Bouw

Zelfstandigen Bouw

Bekijk hier de klantcase; Zelfstandigen Bouw. Samen hebben wij de klantvraag aan de hand van een zorgvuldig uitgedachte strategie weten om te zetten in tastbare resultaten.

Bekijk de website
300
+
Conversies per maand
1500
+
Bezoekers per maand
€ 5-6
Kosten per conversie

Case: Zelfstandigen Bouw

Door de jarenlange ervaring van Zelfstandigen Bouw hebben zij enorm veel kennis en expertise in huis op zowel juridisch- als het ondernemersvlak. Daarnaast mengt Zelfstandigen Bouw zich ook in de politiek. Zo zorgt Zelfstandigen Bouw ervoor dat de stemmen van zzp’ers in Den Haag gehoord worden. Door actief de politieke discussie te voeren en oplossingen te zoeken die goed zijn voor zzp’ers. Met meer dan 1.000 aangesloten vakmannen zijn ze al bijna 20 jaar de grootste ondernemersorganisatie voor en door zzp’er in bouw, hout en techniek.

Klantvraag

Zelfstandigen Bouw had de wens om meer deelnemers te werven en zo een groei in het aantal leden te realiseren voor haar diensten: AOV Bouw, Collectieve Ongevallenverzekering en de Rechtsbijstand Compleet.

Strategie

Ten eerste zijn wij begonnen met het inzetten van leadgen campagnes om vervolgens een volledige REAN strategie uit te werken voor Zelfstandigen Bouw. Aan de hand hiervan hebben wij 300+ conversies per maand weten te realiseren. Met name dankzij de Facebook leadgen conversies. Verder hebben wij in de ACTIVATE fase Google Ads campagnes ingericht om zo extra conversies te realiseren.
De meeste conversies kwamen voornamelijk voort uit de leadgen Facebook campagnes. We hebben voor Zelfstandigen Bouw Facebook Ads, Google Ads en Bing Ads ingezet. Daarnaast hebben we de klant ontzorgd met de koppeling tussen hun CRM systeem Perfectview en MailChimp zodat de leadgen conversies direct opgevolgd konden worden door het sales team van Zelfstandigen Bouw.

Epurple heeft voor Zelfstandigen Bouw:

  • Facebook leadgen campagnes ingericht en geoptimaliseerd;
  • 2 interactieve Quizzen ingericht en ingezet binnen Facebook;
  • Doorlopend campagnes geoptimaliseerd om kosten te besparen en maximaal rendement te behalen;
  • Een volledige REAN Strategie gebouwd;
  • Succesvolle remarketing campagnes gebouwd binnen Facebook Ads en Google Ads.

Resultaat

500+ kwalitatieve leads gerealiseerd uit PPC (Google Ads, Bing Ads, Facebook Ads);
6,45 Kosten per conversie voor het gewenste resultaat;
6.000 betaalde bezoekers gemiddeld per maand.

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Onze andere cases

Wasgigant
Huidtherapie Groene Hart
Merwestein
Easywagon
Molecaten Werving
Zelfstandige Professionals
Public Support
Rentwereld
Natural Spices
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!