Van Happen Containers

Bekijk hier de klantcase; Van Happen Containers. Samen hebben wij de klantvraag aan de hand van een zorgvuldig uitgedachte strategie weten om te zetten in tastbare resultaten.

Bezoek de website
323
Personen hebben aangegeven te willen solliciteren
>15
Sollicitanten zijn daadwerkelijk aangenomen
332.400
Impressies

Case: Van Happen Containers

Van Happen Containers is een bekende naam in de markt van afvalcontainer verhuur. De afgelopen jaren is de organisatie flink gegroeid. De producten en werkwijze die Van Happen hanteert spreken steeds meer mensen aan. Het afvoeren van afval doet Van Happen dagelijks voor zowel kleine als grote bedrijven. Innovatie en klantgerichtheid zijn de factoren die aan de basis liggen van de snelle groei die Van Happen Containers de laatste jaren doormaakt. De diensten en producten zijn van hoogstaande kwaliteit en worden constant voorzien van aanpassingen en verbeteringen.

De medewerkers geven door middel van hun klantgerichtheid echt inhoud aan Van Happen Containers. Van Happen is een vernieuwend bedrijf binnen de branche en het bereid haar producten en diensten dan ook voor op de (toekomstige) wensen van de klant.

Klantvraag

Van Happen was op zoek naar hulp bij het opvullen van hun vacatures voor vrachtwagenchauffeurs en de academy.

Strategie

Voor het realiseren van de klantwens heeft Epurple het REAN (Reach Engage Activate Nurture) model toegepast. Zo hebben we ten eerste de doelgroep proberen te bereiken. Op de verschillende landingspagina’s hebben we content over het concept dat Van Happen hanteert toegevoegd. De interactie die hieruit is ontstaan is vastgelegd. Op die manier is er een pool van relevante leads gecreëerd. Deze leads hebben vervolgens opvolgende advertenties, horend bij de Engage fase, te zien gekregen met als doel het creëren van diepgaande interactie met de doelgroep om deze mensen in te laten inschrijven bij het platform.

Ook is er een quiz gebouwd waar door middel van laagdrempelige vragen en op een simpele wijze de werkstijl en het concept van Van Happen wordt uitgelegd aan de bezoeker. De landingspagina heeft een stoer uiterlijk gekregen, omdat dit past bij de doelgroep. Aan het einde van de quiz kunnen de bezoekers hun gegevens achterlaten en akkoord geven om direct te solliciteren. Op deze manier worden de bezoekers automatisch toegevoegd aan het CRM-systeem van Van Happen en staan ze ingeschreven. Zo kan Van Happen gemakkelijk contact opnemen voor het inplannen van een kennismakingsgesprek.

Epurple heeft

  • Uitgezocht waar de doelgroep zich bevindt.
  • Gekeken wat de doelgroep doet en wat de pains en gains zijn van een huidige baan vinden in Nederland.
  • Een landingspagina en verschillende advertenties opgezet.
  • Een quiz opgezet. De uitkomsten van de quiz zijn overzichtelijk gepresenteerd aan Van Happen in een Google Spreadsheet.

Resultaat

Er zijn meerdere vacatures vervuld als gevolg van de quiz en de opgezette advertenties. Er zijn nu minder openstaande vacatures. Van Happen is zeer tevreden met dit positieve resultaat.

“Op dit moment zijn wij tevreden met de invulling van het project er komen genoeg leads binnen.”

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Bericht verzonden!

Onze andere cases

2getthere
Banierhuis
DealDonkey
Armada Mobility
My Flexwork
OKT Amsterdam
Slotenmaker Fedi
Annexum
Philadelphia