Case Please

Please

Bekijk hier de klantcase; Please. Samen hebben wij de klantvraag aan de hand van een zorgvuldig uitgedachte strategie weten om te zetten in tastbare resultaten.

Bezoek de website
45
%
Bezoekers blijven langer
39
%
Bezoekers bouncen minder vaak
56
%
Bezoekers bekijken meer pagina's
35
%
Het zelfde aantal gebruikers vraagt vaker een offerte aan

Case: Please

“Wij houden van ondernemers! Unieke mensen die kansen zien, oplossingsgericht denken en durven te pioneren. Want ondernemers willen vooruit. En gaat het goed met je bedrijf? Dan krijg je het al snel druk. Dus volgt er personeel. Maar hoe regel je dat? En wat komt er allemaal bij kijken?

Bij Please vinden we dat ondernemers geholpen moeten worden met het scheppen van werkgelegenheid, hoe moeilijk dat door wet- en regelgeving soms ook wordt gemaakt.

Ons doel is bedrijven maximaal te laten groeien, door het wegnemen van de zorgen rondom werkgeven. Wij regelen alles rondom personeelszaken zodat jij je als ondernemer ongestoord kunt richten op je eigen doel: ondernemen!”

Klantvraag:

Onze website is onze belangrijkste leadgenerator. Dagelijks bezoeken honderden mensen onze website en na ruim 2 jaar voldeed de site niet meer aan de klantbehoefte. Na diverse brainstormsessies hebben we duidelijke commerciële doelstellingen geformuleerd, zoals het vergroten van het aantal conversies, het verbreden van de marketing funnel en het optimaliseren van onze online vindbaarheid. Daarnaast was het belangrijk dat de nieuwe site betere aansluiting vond bij onze kernwaarden, USP’s en huisstijl. Andere essentiële speerpunten voor het nieuwe ontwerp waren: beheersbaarheid, schaalbaarheid, korte laadtijd en gebruiksvriendelijkheid voor alle devices. Uiteindelijk moesten alle optimalisaties bijdragen aan het beter bedienen van onze verschillende doelgroepen en het flexibel en snel kunnen inspelen op de vraag van deze doelgroepen.

Strategie

Er is gekozen voor een website die in basis die stuurt op conversie en merkbeleving, met een informatief deel om nieuwe bezoekers aan te trekken. De website is schaalbaar en modulair in opzet om wijzigingen en aanvullingen eenvoudiger te maken. Tot slot zijn veel interactiemogelijkheden op de website meetbaar gemaakt, om bezoekersgedrag nog beter te kunnen meten.

We hebben:

  • Wensen en eisen opgesteld voor vindbaarheid en gebruikerservaring
  • Sitestructuur bepaald
  • Wireframes opgesteld
  • Ontwikkelaar begeleid bij het bouwen van een SEO-vriendelijke website
  • Tekstenschrijvers begeleid bij het schrijven van SEO-vriendelijke teksten
  • Google Tag Manager geconfigureerd om veel interacties, die Google Analytics niet standaard meet, toch inzichtelijk te maken
  • Migratie en livegang begeleid

Resultaat

Het traject resulteerde in een volledig vernieuwde website die voldoet aan alle afgestemde wensen en eisen. Sinds de website live staat zijn er al indrukwekkende resultaten behaald. Zo blijven bezoekers langer op de website, is het bouncepercentage bijna gehalveerd, bekijken bezoekers ruim de helft meer pagina’s en is het conversieratio aanzienlijk gestegen. Er wordt de komende maanden nog hard gewerkt om de doelstellingen voor de vindbaarheid van de website in zoekmachines te vergroten.

“Binnen 5 maanden hebben we een volledig vernieuwde en geoptimaliseerde website neergezet. Een prachtig eindproduct van hard werken met een fantastisch team waar Epurple een onmisbaar onderdeel van uitmaakte.”

Bekijk videocase

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Bericht verzonden!

Onze andere cases

2getthere
Banierhuis
DealDonkey
Armada Mobility
My Flexwork
Van Happen Containers
OKT Amsterdam
Slotenmaker Fedi
Annexum