My Flexwork

Bekijk hier de klantcase; My Flexwork. Samen hebben wij de klantvraag aan de hand van een zorgvuldig uitgedachte strategie weten om te zetten in tastbare resultaten.

Bezoek de website
144.000
Impressies
510
Personen hebben zich ingeschreven voor het platform

Case: My Flexwork

My Flexwork heeft 20 jaar ervaring in het traditionele flexwerken en vindt dat het tijd is voor een revolutie op dit gebied. My Flexwork is vormt een logische plek waar de beste werknemers én de beste werkgevers elkaar zélf vinden. Flexwork zet zich met hart en ziel in voor mensen die flexwerken én voor mensen die flexwerkers nodig hebben. Omdat zij vinden dat het beter, eerlijker en professioneler moet.

De slimme technologie van het unieke, gepatenteerde FlexMatching-systeem stemt de juiste persoon af op de juiste baan en de juiste werkgever op de juiste flexwerker. Eerlijke reviews zorgen ervoor dat je bij My Flexwork alleen werkgevers en flexwerkers met goede beoordelingen vindt.

Klantvraag:

De wens was Poolse flexwerkers in Nederland te bereiken en hen te overtuigen zich in te schrijven bij het platform My Flexwork. Zodoende detacheert My Flexwork de Poolse arbeider bij een geschikte Nederlandse werkgever.

Strategie

Epurple heeft voor het realiseren van deze klantvraag het REAN (Reach Engage Activate Nurture) model toegepast. Ten eerste is tijdens de REACH fase de doelgroep afgebakend en door middel van verschillende advertenties is het concept van My Flexwork onder de aandacht gebracht bij deze doelgroep. Hiermee is een zeer hoog bereik gerealiseerd. Het deel van de doelgroep waar in de REACH fase interactie mee geweest is, is meegenomen in de ENGAGE fase. In deze fase heeft de doelgroep nog een aantal advertenties voorgeschoteld gekregen met als doel de interactie die hier uit voort kwam te laten resulteren in inschrijvingen op het My Flexwork platform.

Hiervoor is er speciale landingspagina opgesteld waarin het hele concept van My Flexwork nog eens duidelijk uitgelegd werd. Ondersteunend hieraan is er een quiz opgesteld waar doormiddel van laagdrempelige vragen de werkstijl en het concept van My Flexwork wordt uitgelegd aan de bezoeker. Aan het einde van de quiz kan de doelgroep zijn/haar gegevens achterlaten en akkoord geven om direct te solliciteren. Op deze manier worden ze  toegevoegd aan het CRM-systeem van My Flexwork en staan de bezoekers ingeschreven om gekoppeld te worden aan een Nederlandse werkgever.

Epurple heeft

  • Uitgezocht waar de doelgroep zich bevindt. Gekeken wat de doelgroep doet en de pains en gains zijn van een huidige baan vinden in Nederland.
  • Een landingspagina opgezet, waarin het concept van My Flexwork nog eens duidelijk gemaakt wordt, in het Pools!
  • Een quiz opgezet, waarin op een simpele wijze het concept uitgelegd wordt.
    Leads(inschrijvingen) genereren.

Resultaat

Het resultaat is positief! Er zijn in de afgelopen twee maanden meer dan 400 inschrijvingen binnen gekomen.

"Super mooie resultaten!"

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Bericht verzonden!

Onze andere cases

2getthere
Banierhuis
DealDonkey
Armada Mobility
Van Happen Containers
OKT Amsterdam
Slotenmaker Fedi
Annexum
Philadelphia