Case Annexum

Annexum

Bekijk hier de klantcase; Annexum. Samen hebben wij de klantvraag aan de hand van een zorgvuldig uitgedachte strategie weten om te zetten in tastbare resultaten.

Bezoek de website
40
%
Conversieratio boven target
25
%
Kosten per conversie beter dan target
50
Verschillende advertentie uitingen
25.000
Weergaven per dag

Annexum

Annexum biedt vastgoed beleggingsfondsen voor particulieren. Bij Annexum heb je de mogelijkheid om vastgoed te beleggen in winkels, woningen, kantoren, supermarkten en nog veel meer. Annexum belegt op transparante en innovatieve wijze in vastgoed en biedt beleggingsmogelijkheden die passen bij iedere situatie. Van investeren in de toekomst tot het bouwen van een oudedagsvoorziening. Annexum onderscheidt zich met een zo persoonlijk mogelijke dienstverlening en een uitgebreid netwerk in de vastgoedsector.

Hun missie is om op het gebied van moderne technologie een marktleider te worden binnen de branche. Veel nieuwe technologische ontwikkelingen maken het mogelijk om de dienstverlening aan de klant te verbeteren. Ze spannen zich in om met behulp van de nieuwste technologie de klant te blijven verrassen.

Klantvraag

Annexum heeft ons gevraagd een cross-mediale marketingstrategie op te stellen voor de pre-marketing campagne. Het ging om het onderwerp: beleggen in de supermarkten.

Strategie

Ten eerste is de customer journey strategie ingezet om de doelgroep via verschillende touchpoints in aanraking te laten komen met Annexum en het onderwerp beleggen in supermarkten in een spotlight te zetten. Annexum heeft zelf advertorials en radio reclames ingezet om het beleggen in supermarkten onder de aandacht te brengen. Wij hebben deze advertenties en radio spotjes extra onderbouwd met aanvullende campagnes via Google Display, Youtube en Facebook.

Wanneer geïnteresseerden doorklikken op de banner of op zoek gaan naar ‘beleggen in supermarkten’ komen ze terecht op de landingspagina van Beleggen in Supermarkten of op de home pagina van de Annexum website. Hier heeft de bezoeker de mogelijkheid om verschillende publicaties te downloaden waarin de achtergrond en ontwikkeling van beleggen in supermarktvastgoed toegelicht wordt. Door middel van de downloads kan er onder andere worden bijgehouden wie de publicatie gedownload heeft. Annexum kan hierdoor specifieke personen benaderen die mogelijk interesse hebben.

Epurple heeft

  • Verschillende campagnes ingericht binnen Google Ads, YouTube en Facebook.
  • Beeldmateriaal ontwikkeld om de doelgroep te overtuigen.
  • Verschillende macro en micro call-to-actions toegevoegd op verschillende landingspagina’s.
  • Een dashboard opgesteld waarin alle resultaten overzichtelijk te zien zijn.

Resultaat

De eerste resultaten zijn erg positief! De kosten per download liggen na de eerste weken 25% onder het target. Over de resultaten op langere termijn kan op dit moment nog niets gezegd worden.

“Geweldig dat de eerste resultaten zo ontzettend positief zijn! Op naar meer succes!”

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd geworden naar de mogelijkheden? Neem direct contact op!

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak in te plannen.

Bericht verzonden!

Onze andere cases

2getthere
Banierhuis
DealDonkey
Armada Mobility
My Flexwork
Van Happen Containers
OKT Amsterdam
Slotenmaker Fedi
Philadelphia